fail fail faaaaail

Morr vilken morgon!

Trodde inte att det fanns något som hette för stressad, men det är jag fan.

Plugget vill inte idag, det blir fail som fan. Förstår inte hur? Inatt kunde jag ju allt helt jävla superb. Kan bero på att jag somnade halv 5 och gick upp 9. men det är hur som helst fail i alla kurser. Sen ringde en av mina lärare och gav mig as mycket att göra till nästa träff. Varför läser jag den kursen? Dom förpestar ju bara mitt liv med massa meningslöst skit.

Okej kanske inte riktigt, men nästan.

Sen på det så har jag inte fått någon lön, HALLÅ ELLER!? Det är väll den 27e idag? Var i helvete är mina pengar? Jag måste köpa en mick idag till gitarren. Har ju massa gitarrläxa som jag ska lämna in senast om 3 dagar. jag måste ju för i helvete spela in mig själv som gitarr-gudinna!

 

Och på det hela så har jag och katten haft spytävling! Fräscht, eller hur? Kattfan spydde på golvet och jag skulle torka upp det. Det hela resulterade i att jag satt och torkade spya samtidigt som jag själv spydde i papperskorgen. Jävligt tur att jag är pricksäker, annars hade jag fått slängt mesta delen av mina böcker och mina vinylskivor.

Vart fan i helvete är min jävla lönjävel!?

och va fan sitter jag här för när jag borde plugga?



Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Ja men då är det ju roligt :P Jag pluggar ju matte, engelska, webbdesign & BUS-kurs :P Så matten och engelskan kämpar jag mest med just nu, BUS kursen har jag på distans men kan inte göra något för kan fan inte installera programmet på min dator :(

2010-09-27 @ 13:13:47
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0