för mycket att göra igen

Hey människor

 

Jag har haft alldeles för mö att göra nu i helgen. Som ni vet så är jag inne i plugget jävligt mycket nu för det är så mycket som ska va klart i slutet av september och min planering har ju inte varit den bästa direkt.

 

I fredags var det rep och sen fest, blev lite kanoners och slog nog både en och en annan klack i taket. Mår fortfarande dåligt. Det är illa att vara småbakis i 2 dagar.

 

Lördag så var det mammas födelsedag och marknad. Så det blev att spendera massa tid hos mammsen och sen springa omkring som en tok på marknaden, köpte mig en alldeles ljuvlig drömfångare av en as frän indian. Grabben hade skinn brallor och pratade inte svenska. Tur att Sofia och Lina var med mig, för min engelska är ju helt jävla räligt röten. Köpte även ett par fårskinns tofflor till mammsen, hon fick ett par av mig för typ 10år sen har vi räknat ut och dom senaste 5åren har hon gnällt över att dom är sönder och att hon vill ha nya. Den är seriöst ett så stort hål under foten så att jag kan ta igenom min hand och hänga tofflan på armen. Det är illa. Så hon blev ju glad i alla fall.

 

Söndagen innehöll plugg – rep – plugg. Jag slutade faktiskt plugga för typ 10 min sen, eller vad det nu har tagit mig att skriva det här. Jag är en nattuggla, har alltid funkat bäst för mig på natten.

 

Men nu ska jag sätta på en film, min sömngångare (ohja det är hon! Skulle kunna sova jämt!) sover är bredvid mig och jag vill göra samma sak, fast jag är ju inte trött.

 

Xoxo

 


Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Det är trist, men måste göras ibland :/

2010-09-27 @ 07:05:46
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: Tigerhonan

Ibland kan det vara kul iaf, beror på vad man pluggar :P

2010-09-27 @ 11:53:51
URL: http://www.tigerhonan.net
Postat av: Jessi Fox

kan du dela med dig lite av ditt görande... jag är nämligen uttråkad till max!

2010-09-27 @ 11:57:20
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0