Fullt upp

Min data kraschade typ, släkten har vart här och jag har vart på festival.

 

Ska vi ta en snabb genomgång?

 

Torsdag – var i repan med bandet och hade pizzamys hos mig

Fredag – Filmmaraton med Fia, Christopher och Sarah sen kom släkten.

Lördag – Ullared med släkten och sen Stay awake festival.

Kom precis hem från stay awake. Höll på att förfrysa så vi drog hem lite tidigare. Vi tycker att alla band har blivit sämre. Va fan har hänt?

 

På Ullared hittade vi värsta coola sakerna, bland annat dom här wounderfula glasen

 

 

Kan det bli bättre?

Sen hittade vi också en as söt tomte dräkt till Sigge! MOHAHAHAHHA KOLLA IN SÖTNOSEN!

 

 

Nej, det är inte djurplågeri.. inte om katten blir söt i vad han har på sig, haha ^^

 

Era mammor kanske säger till er att ni inte ska leka med maten, såhär blir det

när man är ute och äter med min mamma, hon bygger med maten och vi snor ätpinnar ;D

 

Stay

Awake

Festival

 

Nu ska jag förfrysa lite under täcket, puss.


Kommentarer
Postat av: JESSI FOX

så jävla snygga glas!!!



Dragit en vinnare nu... blev det du?

2010-09-06 @ 09:58:51
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Liten

asså verkligen den enda bilden jag sa att du inte fick lägga upp -.-' är jag verkligen SÅ ful? Gud, jag borde inte finnas. Men skitsamma. Alla som har läst din blogg har ju redan sett bilden

2010-09-06 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0