fyndarnas fyndare

lBea; Fel gissat, det är faktiskt ännu lägre ;D

 

 

Tjena mors!

 

 

vaknade i morse sådär strax i 8 av att fina fia pallra sig in genom dörren,

snacka om en bra väckning, saknar ju min sötnos på veckorna är hennes mamma håller henne hemma.

gött att det ska bli ändring på det för det är fan förfärligt, oja jag använde det ordet!

 

 

efter mycket mys och mat så pallra vi oss iväg ut för lite mer shopping och jag måste säga att jag är fyndarnas fyndare. hittade en snygg nu sminkväska, min zebra är ju totalt sönder. och nya short och ett armband.

är dom inte lite sådär kickass?

 

 

Nu kom vi precis hem, Matilda har pallrat sig hit och vi ska snart iväg på filmmys hemma hos Christopher med 5st andra underbara människor.

 

Puss på er

 

 


Kommentarer
Postat av: JESSI FOX

jag vill också shoppa...!

2010-09-18 @ 11:18:25
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0