omgörning

När jag är rastlös och uttråkad så får jag alltid en jävla lust att göra om.

Så nu har jag satt Fina Fia att såga isär lite skit i sovrummet så att vi kan byta rum helt enkelt.

Sovrummet blir ett mysigt soft rum med soffa, tv och allt som hör till medan köket/stora rummet blir ett sovrum. Eftersom jag har öppen planlösning så tänker jag skärma av sovrumsdelen på något sätt. Får se hur jag gör det, har några olika planer som involverar sy- och borrmaskin. Kommer i alla fall bli awesome hur jag ännu gör.

 

Så såhär tomt är mitt vardagsrum nu.

 

 

 

Puss på er för nu ska här sågas!


Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Inte alltid lätt att komma ihåg ;D du skrev något om att du inte visste hur du ville ha designen ;D

2010-09-11 @ 21:24:12
URL: http://tigerhonan.net
Postat av: JESSI FOX

Tjena bruttan! En vinnare är dragen.. Blev det du?? Om inte så har du iaf fått en fetingrabatt på din nästa beställning ;)

2010-09-12 @ 11:49:59
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0