Pastasallad till frulle är så jävla okej!

Hey folks

idag börjar jag dagen hemma hos mamma med en pastasallad :) så jävla gött.

spenderade typ hela gårdagen här igår för vi hade en liten extreme mamma makeover eller om man nu vill kalla det tjejkväll. hårfärgning, ögonbrynsfärgning, noppring, pastasalladsätning osv. as mysigt!

så idag skulle jag ändå hit och låna hennes telefon för att ringa högskolan i skövde så jag snodde lite från gårdagens sallad. varför är den så jävla mycket godare dagen efter? morr den är d e l i s i u s e !
kan vara för att jag har gjort den? måste vara därför.

nu ska jag ta mig en liten cigarettos, tjyva badkaret och så plugga lite harmonilära (som jag fortfarande inte fattar något av, hjälp!) och sen kommer lilla Sarah och hämtar mig för en hundpromenix och ännu mer plugg. vi har infört pluggtimmar tillsammans, så att det blir lättare.

Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: JESSI FOX

skulle fan kunna döda för lite pastasallad just nu.. så jävla trött på mina shakes och vattendiet.

2010-09-23 @ 17:02:23
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Jossie

sv: tack för din röst! =) ehm alltså. en kommentar räknas som en röst :p

2010-09-23 @ 21:02:38
URL: http://haringavenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0