shopping

Hey Cuties

 

Vet ni vad innebörden av orden fullt upp betyder? För det gör verkligen jag,

Är både psykiskt och fysiskt utmattad.

Har det inte vart jobb så har det vart tjafs (mellan alla känns det som, not just jag och fina fia) har det inte vart tjafs så har det vart mycket annat skit.

 

Jag känner verkligen inte för att skriva allt, skulle bli fast här då och jag känner verkligen att jag måste plugga.

 

Men jag tänker visa mitt otroliga kap som jag gjorde idag. Shoppade mig en otroligt varm och god vinterjacka. Tror inte ens att ni kan gissa priset, den som gissar rätt får en kaka!

 

 

Beloppet är 2 siffrigt och lågt, jag är en riktig fyndare.

Sen så var jag och Sarah jävligt fräscha och hittade ett par byxor som passade oss perfekt,

 

 

Dessa på stranden kanske? Asballt


Kommentarer
Postat av: bea

55 kronor , snickerkaka ska det vara !!!

2010-09-17 @ 13:51:29
Postat av: Maria

30kr - 50% = 15kr på halens fyndbutik

2010-09-17 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0