ständiga rastlöshet

Insåg nu att inlägget som jag skrev i morses inte har postats. Den är lixom inte ens kvar. Moget, jävla mupp dator. Men det va ändå ett sånt där skit inlägg då jag gav mig själv as mö beröm ;D

 

Har jobbat idag igen, tog med mig några tjejer upp till Kristineberg där dom hade tjejdag. Massa tjöt, mys och film. Mitt jobb är då för underbart. Kiligt att jag aldrig jobbar på kberg typ. Men men sånt är livet.

 

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, är rastlös och saknar min flickis. Det har gått för många nätter nu hjärtat. Morr.. men jag får la trösta mig med tjötpeller och gnällfia (aka Sigge och Lady) istället. Blir tokig  på dom.

 

puss


Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Bara bra här med!



Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!

Haft en bra onsdag?

2010-09-09 @ 02:00:33
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Liten

Saknar dom också mig? (a)

2010-09-09 @ 08:22:45
Postat av: JESSI FOX - VINN VALFRITT ASBALLT SMYCKE

vart är din brutta?! kul att du är med förresten ;)

2010-09-09 @ 11:19:01
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0