terror in charlie

Fan va skönt med en ledig dag,

Den har bara spenderats med Sarah och hundarna. Borde egentligen ha pluggat, men hur jävla lätt är det när man tappat bort lösenordet och aldrig får de nya? Har fan inte gjort ett skit på dom kurserna ännu. Känner mig helt jävla super stressad över det. *suck*

 

Snyggast idag var när jag och Sarah drog till Ica för att köpa mat till kattfanskapet. Sarah klagade över sin parkering och då kollar jag på bilen bredvid som stod supersnett och brister ut

MEN HAN STÅR JU FÖR FAN VÄRRE ÄN DIG!?” as högt. Inget pinsamt i det kanske? Men gubben (typ 45bast) står framför bilen och det har inte jag sätt så då får jag ett snabbt svar

”jasså gör jag det?”jag dog lite och Sarah garvade så att det lät som att hon skulle dö.

 

Sarah när vi är ute å terrar folk

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0