21 dagar senare

hey folks.
har äntligen fått svar från tribe, och vet ni vad dom säger? att deras leverantörer har slut på den stora stjärnan. (jag beställer alltid 1mm skillnad på smyckerna för att det blir en coolare effekt)
och om det är slut på smycken som man beställer så skickar man väll en leveransrapport? -.-'
är inte en leveransrapport något som man skickar när man har packat ihop allt och skickat iväg det? ååh
aja skit samma, tänker inte beställa där mer..

imorgon börjar skolan, vilket betyder att jag har massor av sista minuten grejer att göra. små saker som egentligen inte tar tid men som tar tid tillsammans ändå. och så måste jag färga håret, har försökt göra det i 1 vecka...
så det är vad som står först på scheemat. sen ska jag till stan och luncha på kinatown :)

nu börjar det bli lite kort om tid så det är bäst att jag sätter igång

Kommentarer
Postat av: Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

Tack ska du ha :D

2011-08-17 @ 13:27:43
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0