dumma tribe

Som om att tradera skiten inte räckte så har tribe börjar krångla också.
fick en leveransrapport av dom (också) den 28 juli och mina dermals har inte kommit ännu.
beställde 2 silverstjärnor för jag har inga "Maka par" av mina andra dermalsmycken.

(varför skrev jag maka par istället för bara lika dana?..)

dom vill jag ju också ha innan skolan börjar. inte kul att gå med 2 svarta hål i kinden som ser ut som 2 gigantiska pormaskar.. varför händer allt mig? har fan inte ett öre nu heller så kan inte köpa någon ny innan skolan börjar.

det är inte heller första gången som tribe krånglar till det för mig. för inte så länge sen så skickade jag efter några töjningar, hämtar ut dom ur postfaket när jag är på väg till replokalen. får för mig att jag ska sätta i dom på bussen för att jag ändå har handdess i väskan. sen nu får någon månad sen så tänkte jag byta till en annan töjning och märker då att jag fan inte får in den.. då visar det sig att dom skickat mig en 6a istället för en 8a och att mitt hål har krympt. märkte ju inte det på bussen i alla stress heller.. reagerade ju inte över att den va lite liten.
egentligen är det ju bara att töja upp men det är inte så jävla "bara" för mig. har jätte problem att töja över 6 utan att det spricker..

och på det hela så svarar inte dom heller på mina mail. ska försöka ringa dom imorgon och kolla va fan dom håller på med.. det är seriöst 2,5 vecka sen jag fick leveransrapporten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0