synojja

jag är inne i en syperiod.. det är därför det va 1 vecka sen jag bloggade sist.
har tänkt flera gånger att "man kanske skulle slänga in en blogginlägg" men det har kommit en symaskin i vägen och lite annat. som tillexempel sy och fix nojan jag har just nu.

idag har jag gjort den sötaste förbättringen på ett par shorts någonsin, nu ska ja allt ta och berätta.

det va en gång ett par under-under-under-underbara fonarina byxor som levde sitt liv var och varannan dag på en lycklig tjej, byxorna var lika lyckliga som flickan för dom kände sig väldigt speciella. och det var dom också, för det var nämligen flickans favoritbyxor.
Sen en hemsk (säkert mörk och kall) dag så gick byxorna sönder, slitage.. som med väldigt många andra favoritbyxor så slets dom sönder vid innelåren. byxorna och flickan blev väldigt ledsna.
eftersom tjejen bara inte kunde göra sig av med byxorna för att hon var så kär i dom så lag hon in dom i sin garderob. Byxan blev väldigt ledsen av de. dom fick ligga där i nästan 3 år innan tjejen fick en sådan ljuvlig idé som hon ska visa (förhoppningsvis) imorgon eftersom hon är för trött nu.

snipp snapp slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0