extreme hall makeover

en vecka sen sist.. jag har varit så jävla upptagen.
börjar ju plugga den 18 (alltså nästa torsdag) och innan dess har jag velat få ordning på lägenheten osv. har tapetserat, målat, sorterat, ränsat, slängt och liknande grejer.
innan vi satt igång så vantrivdes jag så himla mycket, var berädd att ta mitt pick och pack att flytt på dirr. men vi kom över ett gäng snygga tapeter för inte en allt för stor slant och nu känner jag mig lixom tillfredställd med lägenheten. känns mycket bättre. vill ni se skillnaden?

förut var hela hallen täckt med en hemsk kärringrosa tapet som såg ut så här



nu ser man inte färgen så himla bra, och det vita är spackel + färg om ni nu undrar.

Nuförtiden ser vår fina hall ut så här



Tapeterna vi använde oss av ser ut så här



Ja ni ser ju själva skillnaden, behövs ju inte förklaras direkt.
har även målat "hallen" in till toan vit som ni ser på första och andra kortet.

medans jag ändå höll på så blev det lite snickerier och sånt. Vi snickrade ihop en bänk som passade in i stilen och målade om ett skåp och slipade det lite i kanterna. skit snyggt, eller vad säger ni


alla våra converse fick inte ens plats -.-


men nu ska jag käka frulle, är grymt sugen på ägg. mmm det var nog ett år sen sist jag satt i mig ett kokat ägg
Tjing


Kommentarer
Postat av: Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

ja :( fast det blir skönt för honom när det är över. inte lätt att ligga och ha ont och vara svårt sjuk :(

2011-08-12 @ 13:15:04
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0