aldrig mer ullared..

Idag tror jag att jag har fått lite folknoja. seriöst, vi var på Ullared idag (puckat jag vet, tänkte inte på att det både var löning och semester -.-') och fyfan jag har aldrig aldrig aldrig varit med om så inihelvetes mycket folk. Trodde att jag skulle skrika rakt ut vilken sekund som helst där inne. Man kunde knappt röra sig och att ta sig fram var ju bara att glömma. Så vi sket i att kolla på allt och drog hem istället. Trotts det så handlade både jag och Sofia över tusingen, kan ioförsej bero på att jag kom hem med en "kristall"-krona också.
Skiter fullständigt i att det inte är riktig kristall och istället är en plastkrona, för jag känner mig själv. Slänger jag ut dom pengarna så pajar jag kronan på direkten, kommer säkert kasta en av Ladys bollar på den då..

Jag har i alla fall bestämt mig för att aldrig mer åka till Ullared under sommar säsongen, aldrig! Om jag får för mig det igen så snälla slå något hårt i huvudet på mig.


Nu ska jag kolla på Glee med min söta flickis
xoxo


JAG ÄLSKAR KURT!!


Kommentarer
Postat av: Tigerhonan - BF 3 oktober ♥

Nä, fick ju aldrig några pengar från henne. Över en vecka sen hon vann auktionen men ingen betalning. Lämnade negativt igår eftersom jag inte får tag på henne. Fick då ett negativt tillbaka idag men ändå inget svar på mail. Tycker hon borde vara glad över att jag inte polisanmäler henne för kontraktbrott..



Aha okej :/ Det var ju inte alls bra :(

2011-07-27 @ 00:20:48
URL: http://www.tigerhonan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0