dessa dilemman

Hey

 

Idag tänker jag återigen skriva massor massor massor av obeskrivliga saker, eller det är obeskrivligt för de flesta. Sen finns det vissa som lyckligtvis är invigda i mitt super komplicerade liv. Varför kan livet aldrig vara okomplicerat för? Som Tina sa till mig idag

som vanligt så har du letat upp problemen!?”

vilket jag svarade ”Jag har inte letat upp problemet, det var det som letade upp mig!”

 

och det är sant, problem verkar dra sig till mig. Att man aldrig kan få en lugn stund ;) Ha! Som att jag skulle klara av det? Ni vet ju hur jag är, speedad och 1000 saker jag vill göra samtidigt.

 

Men nu då till mitt lilla dilemma, jag är totalt jävla hopplöst förvirrad! Mer än vanligtvis alltså!

Jag står inför ett viss antal olika val och vet vad hjärnan vill men det är inte samma som hjärtat. Jag borde verkligen verkligen lyssna på hjärnan, för än så länge har jag spelat mina kort väl. Men nu när jag tänker närmare på det så har jag spelat åt hjärtats håll. Sen finns det vissa omständigheter som bara komplicerar allt ännu mer. Som tar fram saker inom mig som jag inte trodde fanns längre, saker som jag hade grävt ner väldigt långt.

Så nu är frågan, kommer jag kasta mig hejdlöst ut återigen?

 

 

Äsh vet ni vad, nu borde jag sova för länge sen men jag behövde bara skriva av mig en liten del först. Sagt och gjort, nu ska jag lägga mig ner och drömma mig bort lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0