i can kiss away the pain

Varför ska jag ha så jävla svårt att följa mitt huvud för?

Jag vet precis exakt hur jag borde handla just nu, men som vanligt kan jag inte stå i mot vad hjärtat vill. Men jag borde verkligen verkligen göra det jag vet att jag borde göra. Jag vet att det troligtvis bara kommer komplicera saker och ting, skada mig i slutändan. Men visst fan gör det det hela så jävla mer spännande. Troligtvis därför hjärtat vill vad det vill.

 

Visst är det lättbegripligt när jag pratar i gåtor? ;)

 

Tror att bara själva saken gör det så himla intressant också, alla omständigheter runt omkring..

men jag chillar och kollar in saker och ting istället. Så jävla najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0