And the songbirds keep singing like they know the score

Hey
jag har fortfarande lika stor skrivlust, men det rinner ut i musik istället.
det är verkligen så jävla härligt. det kan bara ploppa upp när som, ibland småfnittrar jag för mig själv när det händer och människor tittar konstigt på mig. men det är ju bara för grymt.

både i söndags och i idag har varit lite småjobbiga, det har kommit upp grejer som har gjort allt så definitivt. det känns inom mig då. fast jag känner mig stark mitt i allt kaos.
jag tror i alla fall att detta är rätt, även om jag önskar att det inte vore det. men jag måste lita på mig själv nu och kämpa på. fast det skrämmer mig samtidigt.. vad kommer hända nu? och många liknande frågor.

Annars så har helgen varit totalt underbart awesome!
I fredags hämtade vi mammas kattbäbis, så himla söt! och efteråt så hängde jag lite med martina och figge. tror dock att jag gjorde något i mellan också? minns inte bara vad.. blev också tillfrågad om jag ville gå med i ett band, så tänker kolla in det bandet och sen bestämma mig. har även andra planer på att starta ett band med några från skolan. får se hur det går med allt det.
i lördags jobbade jag, men efter jobbet så blev det rajtan tajtan med Jakob och Micke. Drog och livade upp en födelsedagsfest som dom va på. lamt folk var det där men jag gjorde det bästa av situationen när kille framför musiken halvdäckade och jag upptäckte en bardisk! hihi, det är något med bardiskar asså. jag gillar dom! Kul hade vi i alla fall och det slutade med att jag och Jakob var kvar sist och det stackars födelsedagsbarnet väntade på att vi skulle tröttna. men det gjorde vi aldrig så tillslut gick vi hem av artighet. drog oss vidare till Jakob en liten stund och sen landade jag i min egen lägenhet vid halv 6, tror jag att klockan var.. hade jag inte haft hunden så hade jag nog fan stannat hos jakob, får jäävlar vad tunga stegen var på hemvägen.





nä nu ska jag fortsätta hosta upp mina lungor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0