Höstsol och fina färger

åh vad det slår mig varje dag att jag älskar hösten!
I "morses" när jag gick ut med hunden så var det jätte jätte jätte fint väder, solen sken och det var massor av fina färger på löven som är i våran lilla halv-alé (det är ingen alé men grannarnas träd hänger över lite) och det var så jävla harmoniskt, tillfredställande och vackert. Det fyllde hela min med en sån härlig känsla, jag var lycklig!

Jag har ju som sagt tänkt mycket på vad lycka är nu den sista tiden, en vän sa ju att det bland annat är när man är tillfredställd med livet. Fast idag kom jag på att så är det inte för mig, För jag är rätt så tillfredställd med livet. Vi har ju redan kommit fram till att jag är totalt lycklig när jag sysslar med musik. Men det måste ju finnas mer lycka för mig..
Så antar att mitt lyckosökande fortsätter.

Men åter till hösten, vet ni vad jag mer älskar med hösten och höst sol? Som tillexempel idag på jobbet, på lunchrasten så satt jag ute på baksidan med en kaffekopp i ena handen och en cigg i andra medan solen sken rakt på mig och det kom bra musik ur min mobil.
Kort och gott jag älskar dom där dagarna på hösten då det är varm sol. Jag spelade till och med basket ute i linne vid 6 tiden, hur jävla gött är inte det? och på tal om basket, det börjar jag bli rätt så hyfsad på, idag körde vi "21an" och jag förlorade inte med så mycket. Jag kom 2a med 15 poäng istället för typ sist med 3 poäng. Haha alltid ska man lära sig något nytt.


Ne nu tänker jag varva ner här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0