totalty change

Det är över 2 månader sen sist jag bloggade.
Om ni bara visste vad livet har ändrats sen dess.

Vaknade med kassa förutsättningar den 1 januari 2012 men det ett leende på läpparna ändå.
För vet ni vad jag återigen har kommit fram till? FUCK YOU! Detta är mitt liv & mitt rejs. Gillar ni det inte? häng för fan inte med då.

Tänkte först skapa en ny blogg, men insåg att det kan vara rätt najs att ha kvar allt det gamla ändå. för så är väll livet, oavsett vart vi står idag så har vi ändå en ryggsäck med massor av skit.
så jag tänker helt enkelt låssas som att jag aldrig slutade blogga. Puss!




Hey!
Det är verkligen jätte kallt ute, minus 16 & snöigt. Blir ju verkligen pepp på att pallra mig ut i ovädret med Lady & grannen på en långpromenix. Men det måste göras & i slut ändan är det rätt så skönt :)
Sen ska jag pallra mig upp till gymmet en sväng innan jobbet. Det är skönt att ha kommit igång igen! Annat var det på den gamla goa tiden då man spenderade runt 5 dar / veckan på gymmet, på den punkten vill jag vara igen.

vet ni förresten vad jag gjorde när jag tröttnade på allt på nyårsafton?

Gick från det här:




Till det här:



Yeah, im looking great!



Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0