Flödande kreativitet

Idag känner jag mig påhittig & kreativ!
jag målar, pysslar, packar, sorterar & allt i ett!

jag & mamma var så rastlösa igår så vi stack över till Ikea i Göteborg & shoppa lite till min nya lägenhet (som jag förövrigt flyttar in i 3dje mars). På fyndavdelningen fick jag syn på massor av konstiga plankor som visade sig vara en botten till en säng. Dem köpte jag & ska förvandla till 3 snygga hyllor! Så såhär ser de ut i mitt kök nu



Det kommer att sitta ihop 3 & 3. Tänk er ett par snygga, snirkliga, järn konsoller på varje hylla också.
Det kommer att bli så jävla kickass snyggt!

De cylinderformade konstiga som står där på golvet såg ut såhär från början



Det är alltså en lyckta, ni ska få se den när den är klar.
Den kommer också bli snygg.

ÅH JAG VILL FLYTTA NU!

Nu måste jag pallra mig iväg till knalleland & köpa mig svart & silver färg. Hade tänkt att måla om en ram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0