Valentines day

Jag vet inte varför jag har en sådan innerlig motvilja mot sådana här dagar.
Alla hjärtans dag, mors dag, fars dag, menlösa barns dag, You name it.

Man ska ge kärlek & visa uppskattning varje jävla dag. Det räcker inte med att komma med blommor & choklad en gång om året. Eller att diska & laga mat till sina föräldrar en gång varje år. Det räcker absolut inte.
Det är nog därför jag blir så irriterad.
Jag har även kommit fram till att de som har rätt att firar sådana här dagar är de som visa uppskattning även på årets andra dagar.




Sen är jag ju lite dubbelmoralig i detta som jag är i allt annat, innerst inne finns de en liten del som vill bli kidnappad och firad. MEN eftersom de aldrig händer så bojkottar jag hela skiten.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0