Love is not a victory march..

..It's a cold and it's a broken hallelujah.


Så idag är det Måndag,
tillbaka till praktiken imorgon då.
Sista veckan :/ Jag kommer sakna alla, skulle kunna tänka mej att jobba där.
Men just på det stället då, barnen är underbara & personalen hur go som helst.
- å det säger jag, som inte ens gillar barn igentligen.. hihi då är det bra åxå!

Heljen har varit hur bra som helst!
även om det inte blev något röjj i lördags :(
Så jag har bara myst å kollar urkass film.
Tur att sällskapet va mysigt så att det jämnade ut sej.

Jag är glad att du har ändrat dej.
jag trodde inte att du skulle klara det.
Så vi får väll se om det håller i sej.
Du är så underbar nuförtiden, jag blir varm i hela kroppen bara av att se på dig.
Springer omkring me ett småleende hela tiden tack vare dej :)
Så jaaa, jag tycker väll helt enkelt om dej.
Men jag är rädd ändå. Att allt ska va förjävels lixom..
å det är ju inte min sak å säga hur du ska leva ditt liv.


å så träffade jag syster idag!
Fan det var en hel vecka sen sist, gud vad jag saknar dig!!!
åå älskade syster, jag är rädd för att du kanske har rätt.
så jag vet inte vad jag ska göra. allt är förvirrande.. Älskar alltid dig!


Vad har hänt idag?

Vaknade vid 9 eller något. Mysigt :)
Grejat cykel, spelat gitarr, sjungt å umgås.
Nästan en perffa dag. förutom att jag har haft mycket att tänka på.


Ne nu ska ja ladda upp bilder å sen sova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0