School sucks

Nu sitter man här, vaknade för en stund sen.
ush för skolan, pallade inte anitas lektion så jag tar å kommer till lunchen ^^
Jag känner mej riktigt duktig som har skrivit flera gånger om dagen dom senaste dagarna.
haha vilket liv jag har, för att vara ärlig så har jag inte haft något bättre för mej.

Och idag ska det fan julshoppas, ska se om jag kan få carro att gå lite tidigare idag så hon kan joina ^^
Majs jobbar ju å räkan sviker. Majs är en duktig flicka :) Men denna jävla jul stressen va,
jag har inte en anning om vad jag ska köpa. Så får väll springa omkring som en galning idag å leta till alla.
Jag har så mycket att göra! Listan är hur lång som helst. men man får väll prioritera.

Och så måste vi börja planera nyårsafton! Vem ska vi vara hos iår då?
Förra året vare pöjjy. och så är jag alltid hemma runt 12slaget,
Måste ju säga gott nytt år till mammsen.
Fast jag har alltid tyckt att alla gör en för stor sak av nyårsaftonen.
jag menar, jag ser det bara som en anledning å supa.
Sluta skratta marina, jag tror att du tycker lika dant!


Jaja jag får ta å skriva senare. Måste pallra mej till skolan, Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0