Why make it strong to break it once again?

Finns det något underbarare än att somna i armarna på han som man tycker om,
och att sen vakna på samma sätt?
Att ligga och kolla på honom när han sover,
se honom med ett leende på läpparna och armarna omkring mej.

- Nää, skulle inte tro de. För det är det bästa just nu.
Min säng är så otroligt kall, stor och tom utan dej hjärtat :/



Perhaps i should explain?
I COULDNT BEAR TO LOSE YOU AGAIN!
//
W.Y



Idag har jag vart på julfest, den va kul :)
Men det ända illa va att jag va tvungen att åka till mc donalds precis efter festen :P
hehe jaaa min mat va inte så go direkt :P

Visst inget illa om citron, jag älskar citron. kan äta det som äpple.
men, min mat va alldeles för sur.


Så kom pappsen hem idag.
Och för första gången på länge kändes det rätt bra.
Brukar alltid ha blandade känslor inför det.
Bara han inte stannar för länge, det pallar jag inte.
visst det lät elakt. Men vi har inte hittat varandra riktigt ännu.


Imorgon blir det att springa omkring som en dåre igen, dessa jävla julklappar!
Men nu har jag nog kanske en anning om vad jag ska köpa till honom.
fick lixom en ide helt plötsligt. ska se om det funkar bara.
vill ju att det ska vara något personligt, Det ska säga: från vivi typ.
Och om inte det går så får man väll ta det andra då. opersonligt..

å så en present till pappsen nu när han är hemma hos oss över jul.
kan man säkert hitta något, han är inte så kräsen lixom..
Svårare blir det ju till Linda och Sofia. Får se va vi kan hitta på.
Dom skulle ju igentligen få varsin Julskiva som jag sjöng på.
men neee, det blev ju inte av.. jaja man ska väll inte klaga.

Och ska man hinna med att slinga håret också.
måste få det ljusare! får panik när jag kollar i spegeln. det är fult!

Pappa; Skiter väll jag i..
Mamma; Men så säger man inte!
Pappa; nene.. STRUNTAR väll jag i.
Pappa me en speciell röst och ansiktsuttryk; det är sak samma..
Och jag asgarvar, ni skulle sätt hans ansikts uttryck, typ "där va jag smart!"
å till min pappas sätt va det rätt roligt. han är inte den smartaste eller civilaseraste människan.


Ne nu orkar jag inte skriav mer.
Hare bra, Rock 'n' Roll. Pusspuss



image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0