Die with your boots on!

Så nu har man en Iron Maiden biljett också ^^

Hihi vi satt å köa i 15 timmar. Eller snarare sakt jag satt och köa i 15timmar.
Jag satte mej utanför turistbyrån/Ticnet kl 6 i gårkväll. Majs kom typ halv 7 - 7 Och bea kom nog vid 9tiden.
Bea klarade inte kylan längre än till halv 11. Då drog hon hem.
Majs åkte hem halv 3 på natten (Tog taxi för pengarna som vi skulle ha till biljetterna)
Och jag satt kvar till 9 på morgonen. Iofs så kom både majs å bea tillbaka runt 8 så det va ju helt ok.

Det va ju inte så att jag satt själv. Jag hade ju massa trevligt sällskap. . Eller aaa, trevligt å trevligt.
Det va väll mest blandat igentligen. Men vi fick massa trevliga påhälsningar.

Jag har nog aldrig vart med om att en "köning" har gått så snabbt.. Antligen så gick tiden bara ovanligt snabbt
eller så va det kanske bara för att jag var full.
Vilket som helst så kändes det som typ 5-6 timmar typ. 10timmar bara flööööög iväg ^^ hihi gött

Jag frös ialf inte som alla andra verkade göra. Det kanske beror på att jag hade;
7par sockar, 2par byxer, 2par tröjjor, 2sovsäckar, 2tecken & 1 filt. Man måste ju vara förberädd. Haha!

Fast det bästa med köningar är nog all den tid man får att tänka.
Jag menar vad finns det att göra? Skratta, Flamsa & Ha skit kul? Och imellan det så får man tid att tänka.
Soft á la hälvete. Det hjälper en att få perspektiv på tillvaron.


Nog tjötat om det. Jag är trött och vill sova!

Jag har bara 1 kommentar som ingen behöver ta åt sej om den inte riktas mot den. Capish?
Bra. Du tror verkligen att det håller i längden? Det bästa för alla parter är att du går å gräver ner dej. Jag anser att du inte har något mer att hämta här din "bitch"
"Im the biatch noooow" hahahahah!

Tjingeling & Godnatt (eftermiddag?)


Btw, förlåt. Du undrar säkert varför jag säger så..
Och det är för att vi skrattar åt dej när du inte hör.
Vi asgarvar å snackar. Haha vi har riktigt kul.
Vi är elaka, Vi vet. Men vi kan inte hjälpa det
för vi tycker att du beter dej som en barnunge, Omoget & Barnsligt.
Du kommer aldrig få ensamrätt på något här i världen så sluta lipa om de.
Ingen får ensamrätt på något.
 Deso tidigare du fattar det deso tidigare kan du bli glad igen.

Kommentarer
Postat av: fiorella

Diggar din blogg starkt :)

2007-11-12 @ 12:41:27
URL: http://yesfiorella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0