SET THE WORLD ON FIRE

Nikki Sixx & Martin Sweet
- det är tamefan riktiga killar det


Och detta inlägg kommer inte handla om dej, för du är så värdelös och liten i mina ögon så det finns inte.
så vi diskuterar musik istället! Eller nej vi skiter i det, känner att jag måste få skriva av mej lite.

Jag skulle kunna sitta och skriva massa skit om dej, men det tänker jag inte göra. Tänker inte sjuka så lågt som till din låga niva. Jag önskar bara att du skulle få veta vad alla säger om dej.
Dom går bakom din rygg och hugger dej i ryggen. Istället är jag ärlig och du vet vad jag tycker om dej.
Och vad får jag för dej? Skitsnack bakom min rygg.. moget säger jag.
Men så är det ju iofs i borås. Typ ingen som vågar säga något till någon utan går bakom ryggen istället..
Jag är ärlig och därför får folk dålig uppfattning om mej, jag menar hur många gånger har man inte fått höra;

"asså första gången jag träffa dej så tyckte jag att du var dum i huvvet, men nu är du ju fan helt underbar"


aja, inte mitt problem. jag förlorar inget på det.
Synd att du är så blåögd, vad sägs om att öppna ögonen någon gång?
Jag vet att jag också kan va falsk osv.
men vafan, jag är ju bara människa. ingen är felfri. men jag är ialf bättre än dom mesta på att va de.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0