Onsdag eftermiddag 9/4

Halluuu
Missade uppdateringen imorses för jag vaknade 10min innan jag skulle gå.

Fick reda på idag att jag fick vg på mitt samhällsarbete, det om klimatförändringarna.
Tycker inte att det va så illa då jag inte orkade anstränga mej till mvg-nivån (göra fotnoter osv.)
Blir lite irriterad på mej själv nu i efterhand då jag faktist hade kunnat få bättre betyg om jag bara hade orkat.
Emmy fick också vg på sitt, fast jag tycker faktiskt att hon var värd ett mvg-minus i allafall.
Tycker att hon ska klaga då en tjej i klassen fick ett mvg-minus och jag tycker att emmys arbete va mer värd det..
Mvg-nivån var att visa att man hade fattat det där med fotnoter osv. Tjejen hade tydligen fått det ombakfoten om vi fattade rätt. Men hey, bara min åsikt och uppfattning.

Annars idag i skolan så prövade jag ämnet arbetssätt och lärande.
Jag hade ju gjort ett misstag och läst på helt fel kap. men det gick faktiskt helt prima ändå.
Eller aa det var ju inte mitt misstag egentligen utan lärarens.
Hon hade vart otydligt och inte sakt att jag skulle läsa på häftet utan boken.
Aja skit samma det gick nog prima ändå. svarade väldigt utförligt..
Yes, ett ig borta!

Så nu har jag bara två stycken extra ämnen att klara av nu på våren.
Matte och så datorkunskap.

Ska jobba lite matte nu och sen läsa häftet om datorkunskap.
Ha det gött så länge. Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0