The Suffering

Jag blir så otroligt glad av vissa kommentarer som man får :)
Hoppas att ni vet vilka ni är, Tack!

Än en gång så lyder man kloka råd:

Dagens tre bästa

Extra matten
- jag vet att jag är en tönt.
Men jag kan inte hjälpa det, jag älskar matte!

Alex - Helt enkelt för att han lyser upp min dag
så jävla otroligt mycket. Mycket kärlek till dig min pojk :)

Syster tid - För att det är så mysigt och för att jag inte
skulle kunna få syre om jag inte fick min lilla dos då och då.


Dagens tre tack

Människor omkring mig - Tack för att ni har orkat med
mitt tjöt idag. Jag vet att jag varit arg & oresonerlig och
inte för att det är någon ursäkt men jag har så jävla ont.

Skolan - Tack för att jag har fått en rejäl spark i röven och
tagit tag i mitt skolarbete från ettan.

Mej själv - Ego som jag är så tänker jag ta och tacka mej själv
för att jag är så jävla duktig! Och för att jag kom ihåg
Coheed and Cambria - The suffering. Jävligt go låt som påminner
mig om min tid då jag gick på tåget och var en ligist unge ;)




Ännu en dag som jag tillägnar mesta dels till plugg.

Det ser ut som om min närmaste tid handlar om matte.
Jag har 5 stycken timmar (5 lektioner) att förbereda mej till Nationella provet.
Alltså blir det minst 2 kapitel i veckan.

Som tur är så har jag ju alltid gillat matte och är en höjdare på det också.
"Varför fick du IG isåfall loser" tänker du säkert.

Svaret är att jag gick det för att jag skolkade så jävla mycket.
Dom hade lixom inget att betygsätta på.

Jaja, jag ska Inte klaga, dom är snälla som låter mej gör Nationella och sen få G.
Min matte lärare sa att han skulle kolla upp om jag kan få mer än G i slutbetyg om jag kirrar ett VG på provet.
Det hoppas jag.

Hade det inte varit väldigt roligt att trycka upp det i ansiktet på alla som inte tror på mig? Åjooo! de hade de!
Helt ärlit så kan jag knappt bärga mej tills imorgon då jag har lånat en matte bok så att jag kan börja studa.
Jag vet jag är en G33k! Mohahaha

Förövrigt så måste jag kirra två prov nästa vecka också. Kommunikation och så Arbetssätt & Lärande.
Men eftersom det är jag så kommer det att gå strålande!


Ne nu ska jag plugga lite & sen äta.
Tjingeling på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0