Sommar Lista!

Sammanfattning av sommaren 2008:

1. Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förut?

Ja

2.Vilka länder besökte du?
Sverige, än så länge

3. Är det något du saknar av sommaren 08 som du vill ha sommaren 2009?

Absolut

4. Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?

Inget speciellt, har  typ bara jobbat.


5. Vad var din största framgång i sommar?

Det behåller jag för mig själv.


6. Största misstaget?

Samma som över.

7. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Bara i hjärtat..

8. Bästa köpet?

linnen

9. Vad spenderade du mest pengar på?

Har betalt en utlands resa

10. Gjorde någonting dig riktigt glad?

ja

11. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om sommaren 2008?

Ingen speciell

12. Vad önskar du att du gjort mer?

Festat mer, jag ångrar att jag inte röjde den tiden jag var ledig.

13. Vad önskar du att du gjort mindre?
Att jag skulle ha legat i min säng mindre..

14. Blev du kär denna sommarn?

kan man säga.

15. Bästa boken du läste ?

No ide, kärlekens gömställe kanske?

16. Största musikaliska upptäckten?

ehm.. Mamma Mia? :$

17. Finns det någonting som skulle gjort din sommar ännu bättre?

Jaa…

18. Vad fick dig att må bra?

Liseberg!

19. Vem saknade du?
Det behåller jag också för mej själv..

20. De bästa nya människorna du träffade?
Samma här också.

21. Sommarens besvikelse?

oj, Samma igen..

22. Sommarens bästa?
liseberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0