AnnandagJul

Alex har skaffat sej en ny flickvän nu..
ett Xbox 360, haha.
Han satt och spelade i 6 jävla timmar i sträck,
höll på att bli galen.
Han frågade om jag ville spela lite
(vilket jag inte ville men gjord bara för att han inte skulle spela, haha ja vilken hämn. haha)
Jag fick spela i max 1 minut innan han tyckte att jag gjorde fel och så tog han över.
haha ja, killar och deras jävla spel.

Jag har bara softat idag, läst och gnällt. haha
Eftersom vi inte sov inatt så ska vi väll gå och lägga oss rätt tidigt,
om han kan slita sej från sin nya flickvän det vill säga, haha ^^

Det blev ingen mellandagsrea för min del idag,
men vi ska dra det imorgon istället.
Folk är ju som mest hysteriska den första dagen.
Fast det gäller nog alla dagar föresten..
Hatar dessa jävla surkärringar som bara knuffas för att komma före.
fan ta't lugnt för fan!
Ska man gå på mellandagsrean så ska man väll för i helvete inte ha brottom?
Då kan man ju för i helvete lika bra stanna hemma.

blir rätt irriterad på dessa idioter.
Samma sak om man råkar stöta till någon och man ber om ursäkt så får man bara en tjurig blick tillbaka och så mumlar dom något oförskämt.
Iår blir mitt svar något i stil med "Det där var så jävla meningen, Jävla surkärring!"
Orkar verkligen inte med detta.
Fan det säger ju säg själv att det kommer vara trängsel.
Varför inte istället göra det bästa av saken och lee istället?
Fan vad mycket roligare det hade varit om man fick ett leende och ett "det gör inget" tillbaka istället.
Jaja, vissa har väll inte fått något på länge.


Nu till roligare saker..
Lita har en sån jävla vana att hon ska i överallt
(sigge har det med föresten)
Så tänkte dela med mej av lite bilder på min psykokisse.



Okej, får man inte plats i sängen för att matte och husse har slängt massa skit där på så får man väll ligga under sängen då! ;D

 


Man ska dela med sej ^^




Vill dom kanske flytta?



Varför sitter hon där i? 100spän till den som vet!



Ser ut som en jävla ekorre..



Och varför sitter sessan där i nu då?




där sitter hon när man bakar på bordet, sicken gam..



Akvariekatt.



Frågan är varför? lurade bea in henne eller gick hon in självmant?



Avslutar med en söt bild på den lilla råttan :)


Nu måste jag springa ner till tv:n.
Yjingeling

Kommentarer
Postat av: Bäffs

hahaha dem e så söta, haha ne ja tror ja la den på golvet så kröp hon in i den,lr jag kanske hade spöet du vet :D

2008-12-26 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0