Dampimpulser & Datakaos..

.. Spännande rubrik va? haha


Jag har funderar lite..
Borde ta och skaffa mej en stationär dator.
Jag menar jag får såna jävla inpulser jämt och vill slänga min cpdator i väggen.
Det är knappt så att jag kan hålla mej nu för tiden.

Men om jag hade en stationär dator så skulle jag hinna luggna ner mej.
Det skulle ju ta tid att dra loss alla sladdar och sen lyfta upp burken.
Om det är något som man pajjar på en stationär dator så är det ju ändå tangentbordet eller hörlurarna.
Och dom går ju sönder ändå..

Synd bara att jag inte har plats för en stationär..

Kommentarer
Postat av: Bäffs

Jag älskar dig väffi,du är min sanna vän,hoppas det fixar sig med allt :D,jag tycker stationär e bra men jobbig om man ska lana hos nån tex ...

2008-12-28 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0