Läsning kontra supa

Egentligen är det så här som jag gillar att spendera mina Fredags/Lördagskvällar bäst,
Med en bra bok och massor av mys sällskap från min råttpojk :)

Visst det är skitkul att supa till det då och då.
Men det är ju inte som förut, då var man ju full 24/7.
Jag orkar ärligt talat inte längre. det finns lixom inget behov.
Folk säger att jag har blivit tråkig.
Men jag har bara andra intressen som inte som delar.

Varför ska jag gå på krogen när jag bara tycker att det är tråkigt där?
"Privatfester" är roliga.
Men vart finns dom nuförtiden? bara om någon råkar fylla år typ.

Den enda gången då det är någurlunda roligt att gå ut på krogen är om ALLA är ute,
Men hur ofta händer det att Sanna, Perc, Madde, Ida, Emil, Alex, Bea, Majsan osv. är ute tillsammans?
Inte som förut, för då var VI alltid tillsammans.

Men jag förstår varför det är så.
Andra kompisar, Andra intressen och så jobb.
Det är så jävla synd att det är som det är.

Jag vill inte ha förståelse för det,
Utan jag vill gå och vara arg och tycka synd om mej själv.
Jag vill inte känna skuld för det är även mitt fel.
Tänk om jag hade tagit mej i kragen och hört av mej mer,
om jag kanske hade puchat alla mer.

Jaja nu är det som det är och det är ingen idé att älta.
istället kan man ju faktiskt göra något åt det..

..Imorgon.
För nu ska jag läsa igen.


Tjing!

Kommentarer
Postat av: Bäffs

Jag fråga en idag när tst skulle träffas o de borde vi gö snart tycker jag,nyår kanske hahaha ne fy,får minnen från göta nu :D

2008-12-28 @ 04:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0