Lussenatta

klockan är bara ett och jag har varit igång sen 7 imorses, puuuh.
har hunnit med massa skit,
handlat
tvättat all tvätt
gått en promenad med vovven
osv.

nu är jag helt slut faktiskt.
skulle behöva sova lite mer egentligen för det är lussenatta idag.
alex har lovat att vi ska va där klockan 3 idag för att börja förbereda osv.
och sen håller i igång till 6 på morgonen.
börjar faktiskt fundera på vafan vi ska förbereda klockan 3 eftersom själva lussenatta "börjar" 11 i kväll.
jaja, det är väll ingen ordning på grabbarna som vanligt, hihi ^^
ska dra mej hem vid 6 och bara fika lite med mammsen, kussen och dom.
måste proppa i mig något att äta också för har inga pengar att käka för,
det kommer troligtvis dom andra ha, hehe.
synd bara att Mia inte jobbar denna lussenatten. hon är bäst.


Ne nu ska jag ta och slappa lite innan jag börjar julpynta.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0