Mellandagsrea och hårfixning

Godmorgon!

Gud jag är så trött idag igen.
Idag ska jag ner och kolla in rean.
Men eftersom jag inte har ett öre så ska jag springa in till min brors och se om jag får låna lite pengar ^^
haha studiebidraget kommer ju inte förens imorgon!
Men nu orkar jag inte vänta längre, tålamod är inte min starka sida.

Sen efter det så ska jag fixa och trixa med Emmys hår.
jag vill så gärna ha hårförlänging i mitt hår också!
Men det har jag inte ett korvaöre till.
Så man får väll nöja sej med det korta.
Ska nog faktiskt kapa lite på längden idag.
det behövs.


Kolla in den här coola nappen!
Lätt att min unge ska ha en sån!!

Stentuff ju.

Men nu ska jag göra i ordning mej.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0