Rastlöshet

Ne det blev ingen matjakt.
För precis när jag hade publicerat det förra inlägget så kom ingbert (som förövrigt är Alex pappa) upp och sa till om mat.
Så jag tänkte att jag skulle hinna måla det sista lagret på mitt senaste snickreri snabbt innan,
Men självklart hade det inte torkat!
ååh blir så megatrött på detta väntandet.
16 - 32 timmar skulle det ta!
Blir så rastlös då jag inte vet vad jag ska göra nu.
Jag vill göra en oljemålning! men Lena vill inte att jag målar i Alex rum då hon tycker att det lucktar.
Och självklart följer jag reglerna i hennes eget hus.
Men jag vill inte heller sitta i källaren och måla alldelse själv.
Har spenderat för mycket tid där dom senaste 2 dagarna..

Och Alex spelar som vanligt.
Orka säger jag bra.
Ska hålla mej borta från han när han spelar i framtiden.
För det är fan inte kul..


Men nu pyser jag igen.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0