Sammanfattningslista år 2008

Varför känns det som att vi nyss gjorde en sån här lista? :P


Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja faktiskt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag var för full på 12 slaget för att avlägga några :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp :) Otroligt söta bäbisar.

4. Dog någon som stod dig nära?

Nära och nära. men någon som jag tyckte jätte jätte mycket om.

5. Vilka länder besökte du?

Grekland only.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Ja, Pengar och andra stuffs

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

det finns massor, bland annat min 18 års dag.

8. Vad var din största framgång 2008?

Mhm.. att jag har mognat mycket (?)

9. Största misstaget?

Det behåller jag för mej själv.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

jag är alltid sjuk eller skadad :P

11. Bästa köpet?

metallica biljetten

12. Vad spenderade du mest pengar på?

skit saker

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alltid Alex, Alltid Vännerna

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

mhm, jag vet faktiskt inte.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Oftast gladare, me vissa stunder var hämskare. men i stort sätt gladare då

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Festat!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

bråkat

18. Hur tillbringade du julen?

Med alla konstiga figurer som ingår i våran familj

19. Blev du kär i år?

varje dag

20. Hur många one night stands?

Jag är fast i Alex

21. Favoritprogram på TV?

Two and a half men

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

tror de

23. Bästa boken du läste i år?

måste jag välja? alla är så jävla bra.
Men antagligen var det Brisingr eller herr majestäts drake-serien.

24. Största musikaliska upptäckten?

mej själv, hahahah

25. Något du önskade dig och fick?

Min Alex :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Massor

27. Årets bästa film?

Måste jag välja där också?

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

söp!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

ja, fast egentligen var det rätt bra

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

mjukis och en tjock tröjja

31. Vad fick dig att må bra?

Oftast Alex

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

ingen

33. Vem saknade du?

personer till och från, som vanligt sanna :P

34. De bästa nya människorna du träffade?

inte en aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0