utställning

tisdagen och onsdagsen har det inte hänt något speciellt typ.
kände inte för att blogga om småsaker bara.



jag ska ställa ut tavlor på kristinebergsbibliotek ^^
Nervös som fan är jag.
Måste ju stå där och se när folk kommer och kollar osv.
mycket bättre ifall man bara kunde hänga upp tavelfanskapen och sen gå.
haha ^^
sen så ska dom hänga där i 1 hel jävla månad.

fast egentligen ska det bli kul,
problemet är bara att jag inte tycker att jag kan måla längre.
jag målade bättre i 8-9an faktiskt,
nu känns det mer som om jag kladdar bara :P

som julklappen jag slet med i ateljen,
bilden är inte fint målad utan det är med det kreaktiva runt omkring som gör så den är fin.
Den ska jag iallafall nog låna tillbaka när jag ställer ut.

Min kompis Carola ska också ställa ut någon gång.
funderar på att fråga henne ifall vi ska ställa ut tillsammans.
det känns mycket lättare då. men får se..

Egentligen är ju ungdoms väggen ingen big deal.
men det känns ändå lite pirrigt.
Ska inte säga det till så många så behöver det inte bli så pinsamt :P

och min bildlärare som tror att jag är ett hopplöst fall, haha


Och annars då?
ja tiden rinner förbi.

igår var jag hos kuratorn.
Ska få regelbundna möten igen,
det känns gött. äntligen faktiskt.

tänker faktiskt inte rota runt i det,
undrar någon om kuratorn och det så får dom fråga mej irl.
då kan jag välja hur mycket jag ska berätta för olika personer.
det är faktiskt inte meningen att alla ska veta allt.

varför säga något alls då kanske ni tycker?
jo för att påminna mej själv
Och det är min blogg, jag skriver hur jag vill.


Och idag har jag bara 1 lektion som vanligt på torsdagar,
bad lektionen.
Haha och idag är det klädsim! mycket roligt ^^
men efter det blir det nog 40 längder ryggsim.
inte lika roligt, men vad ska man göra.


Sen får jag se vad som händer.
Tar det lite som det kommer idag,
inga planer direkt.
Förutom Bööörjer king ^^
mums!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjohoo!! Du målar visst fint Vivi, men du har utvecklat dina konstnärliga sidor och vågar pröva oprövade nya metoder i ditt målande. Jag tror att det är det som gör att du känner att du inte målar lika bra som innan. Det gör du men du har inte vant dig vid den experimentfulla Vivi. En sida som är fantastisk roligt att se hos dig. Du är verkligen talangfull och det är dags att du delar med dig av dina verk´för omvärlden.

Vi syns ikväll om du har vägarna förbi gåååården.

Kram

2008-12-11 @ 12:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0