Fredag kväll 7/6

Vaknade halv 2 imorse.
Eller aaa. Idag kanske det blir då :P
Men har inte kommit in på bloggen förens nu.

 

Han inte skriva något igår pga. studenten osv.
Men min dag såg i stortsätt ut såhär:

5.00 Jobbet
Kiligt att man måste åka kl 5 hemifrån när man börjar kl 6.
Första dagen på jobbet var helt okej. Levde kanske inte upp riktigt till mina förväntningar men jag är övertygad om att det kommer när jag blir ensam i köket. Eller om man säger ”när köket blir mitt”. Det värsta som finns är ju när man inte kan bestämma själv i ett kök :P Haha det lär konstigt men antar att ni fattar hur jag menar.

10.00 Åka från jobbet till Viskastrand.
Visst att jobbet var bra men det var ändå skönt att åka därifrån så tidigt.
När vi kom till Viskastrand så var det inte så mycket folk men dom kom rätt så snabbt ändå, det sa typ bara pang. Jävlar vad varmt det var där också! Trodde ärligt talat att jag skulle löka som fan. Haha. Men det gjorde jag inte :P Men det va ett sånt jävla tryck. Tänkt dej själv flera hundra folk (tror ja att det va) som står packade på varandra. Kan ju inte bli annat än varmt a la helvete! Fick stå och vänta ett jävla tag på Alex också. Men när han väl kom ut så va han så fin och såg så glad ut  :)

13.00 Kom jag och Bea hem till mig.
Det blev lite paj ätning osv. Drog även en sväng till biblan.

14.00 Bar det för min del av till Alex.
Släkt och vänner kom dit och firade.
Har inte så mycket att säga om det då man inte gör så mycket än att tjöta, äta och öppna presenter. Btw så fick han en jätte fin döskalle lampa :). Döskallen va genomskinlig och man kunde ställa den på en sån där lysbricka :) Riktigt fin, Me like :).

20.30 Drog vi upp till Sanna.
Festen va i fullgång! Folk droppade in och ut och alla hade nog skit roligt. Hade jag i alla fall.
Det var verkligen ös där på bakgården kan man säga ;D

12.00 Drog vi till stan.
Skulle in på Grand egentligen men det visade sig att vi icke studenter inte kom in. Så vi som inte tog studenten (plus 3 studenter) skulle dra vidare till grand, Men Emil va för full. Så 2 studenter drog till Swing och resten av oss drog till Mc Donalds och käkade. Efter det så drog jag och Alex hem. Kände inte för att dra vidare när man hade gått upp så tidigt, Va verkligen astrött.

Hoppas att ni Studenterna hade det trevligt resten av natten  :)
För det har ni förtjänat, Big time!


Kort finns här

 

 Idag har jag bara slöat och nu ska vi kolla film

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0