Lista

HAR DU NÅGONSIN?
 
Varit medvetslös: Ja
Tackat nej till sex: Ja, senast i heljen
Hånglat med nån riktigt ful: Haha Oja
Hånglat med fler än 50 pers: Ja, Det tror jag faktiskt
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: ja
Gjort något riktigt dumt: Alltid
Gjort något du verkligen ångrar: ja, verkligen
Varit nykter på nyårsafton: mhm, man har ju vart liten
Åkt ambulans: nej :( Jag vill
Gjort nåt olagligt: Jag skäms faktiskt
Blivit polisanmäld: mm..
Droger: Räknas kärlek, cigg och alkohol så ja
Druckit: Jupp
Vilka kläder sover du i: Naken
Vad hatar du: För mkt känns det som
Varit kär: Det finns bara 1 för mig
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: säkert
Är du ensam nu: Tyvärr
Vill du gifta dig: beror på
Vill du ha barn: ja


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Vet inte, Alex kanske?
Såg dig gråta: Alex eller Mamma
Fick dig att gråta: För att allt va så pain in the ass
Du delade en drink med: jag sveper hela själv!!!
Du gick på bio med: Alex
Skällde på dig: Kalle :P
Du smsa: Alex
Du ringde: Majs
Ringde dig: Alex
Som du sov hos: Emils bil

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?

Haft sex: ja
Festat: nej
Gråtit: osäkert, nej tror ja
Kramat någon: ja
Köpt någonting: Godis? :P
Saknat någon: Jämt...
Sjungit: Nyss

HAR JAG:

Digitalkamera: Älskar den :D
Telefon på rummet: både hem & mobil
Egen dator: ja
Könssjukdom: nej
Husdjur: lady, sigge, firrar, 11 eller 12 sallisar
Bra kompisar: ja!
Receptbelagda mediciner: kan man säga
Haft sex på en offentlig plats: jo

KÄRLEK OCH SÅNT


Hur gammal var ditt äldsta hångel? 22 vad jag vet, men det finns äldre också. ush
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? en gång. Han fick mitt hjärta för 5 år sen..
Vad tycker du om kärlek? Klarar mej inte
När kramade du någon sist? 40min sen?
Saknar du någon speciell person? Ärligt ja..
Har du svårt för att bli kär? Riktigt svårt. Har bara lyckats 1 gång
Har du hånglat med någon av samma kön? yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0