Lista

BODY
Mest nöjd med? Mina ögon
Minst nöjd med? det du
Höger eller vänsterhänt?  höger  
Skor som du bar idag? Converse
Rädsla? Hemlis
Första tanke när du vaknar? Hemlis
När du somnar? Hemlis
Pepsi eller Coca Cola? Cola

Adidas eller Nike ? Converse
Svär du? Nefan;)
Sjunger du? Ja och illa låter det!
Duschar du varje dag? Nästintill
Tror du på dig själv? Ibland ljuger jag så jag tror mej själv ja
Kommer du överens med dina föräldrar? Mammi ja :)

HAR DU DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit Alkohol? Oja
Rökt? Nej
Shoppat? Jupp
Ätit sushi? Veg.
Stått på scen? nä
Bakat? Faktiskt inte :O
Stulit något? no

HAR DU NÅGONSIN
Däckat eller varit jättefull? Oja
Blivit nerslagen? Nej
Badat med kläderna på? Jupp
Tyckt det är synd om Kikki Danielsson? Varför?
Känner du att du ibland har tvångstankar? Kan man säga
Försökt vara annorlunda? jag är annorlunda

FRAMTIDEN
Hur många barn vill du ha? noll eller massor
Namn på barn? Jag har kommit på 12 stycken
Hur vill du dö? snabbt
Hur ser ditt liv ut om 15 år? Jag har familj och så :) läängtar
Vill du ha barn? klart
Vill du gifta dig? Om det känns rätt sen
Känner du ibland att du är hemma för mycket? Snarare för lite
Kommer du att plugga vidare på universitet/högskola? Ja, senare
Tror du att systembolaget kommer att finnas 2020? Då är det störst
Antal piercings? tunga, näsa, navel + öron (om de räknas)
Antal tatueringar? 1 :) Min James
Ångrat något? Mycket och Massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0