Lördag 28/6

Gårdagen var perfekt.
Mycket dricka och sådär lagom mycket trevligt folk att umgås med.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om den så det får räcka.

När Jag och Alex hade släppt av Bea hemma
och vi skulle åka och hämta lite grejer hos honom så fick jag 2 presenter.
En matriel och en verbal.
Den verbala slår klart allt men den materiella va skit bra också.

Jag fick en Creedence Clearwater Revival Skiva!! Den nya best of!!!
Han hade sätt den på reklamen och känt igen låtar som jag brukar sjunga på.
Så han köpte den och det va en av dom bästa presenter jag fått.
Den har verkligen alla låtar som jag bara ääälskar!
Försökte att leta upp den på internet men hitta den inte, så slänger in en bild på den sen.
Han är så gullig mot mig :)


Men nu till dagen.
När vi vaknat så drog vi och färgade vickans hår.
As snyggt blev det! Men hade vi räknat med något annat när det va jag som gjort det?
Hon brukar ha en tråkig lite ljus färg i sitt hår.
Vi drog i en kastanj brun i underluggen och underhåret.
Det ändrade hela henne, hennes hår fick en jätte fin varm nyans och likaså hennes hud.
Klippte lite också så att underluggen syndes bättre.
Nu är hon en pingla ;)

Jag har även vart i knalle idag.
Inhandlat massa skit.
en iskubs grej som ser ut som elgitarrer
lite pysselsaker, strängar, boxar osv.

Jag kan inte förklara isgrejen men ska visa sen när min kamera kommer hem.

Har även inhandlat ett nytt sätt strängar.
Berättade jag att jag häromdagen köpte en ny Asträng
och när jag skulle stämma så spräckte jag Gsträngen?
Fan va irriterande då jag saknat att lira akustisk och inte orkat köpa ny sträng på typ 6månader..
Men ny har jag alla nya så snart ska jag kirra det.


Jag vet att många har undrat och att jag inte svarat eller undvikigt jobbiga samtal.
Så nu tar vi det, anledningen varför jag mått så dåligt och gått under jorden typ.
Min mardröm inträffade, Det tog slut mellan mej och alex. Vilket dom mesta redan har fattat.

Jag mådde så dåligt och visst det har varit bättre den sista veckan men jag har inte orkat tatt det.
Min livslust försvan totalt då jag kände att det va helt fel att göra slut.

Andra gånger då det har tagit slut så har det ändå vart skönt och känts rätt fastän man har vart ledsen.
Men denna gången kändes det inte så. Det kändes bara fel.
Jag kände att jag skulle kunna göra allt för honom. Viket jag ska.

Så tack sötnos,
Tack för att vi har en ny chans.
Tycker om det så obeskrivligt mycket, du kan inte förstå.
Men utan dej känns allt så meningslöst.



Nej nu ska jag låta mamma gå in på datorn medans jag fixar med min gura :)
Tjingeling Babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0