Lördag eftermiddag 7/6

Hittade inga sommarskor i hela knalleland.
Men hittade dock en apsöt väska istället :)
Vilken inte fick följa med mig hem :(

Nu ångrar jag mej rejält så imorgon får den inhandlas. Jippie :)
Jag har blivit lite av en väskoman, Haha jag äääälskar dom. Tröttnar dock snabbt.

Ett av det värsta som finns är att ha stora fötter.
Jag älskar skor, verkligen. Men jag hittar aldrig några.
Blir så jävla trött på det.

Vanliga skor brukar finnas upp till storlek 41,
Vilket sitter okej på mej.
Men ingen tänker på att "slip in" skor är små i storlekarna.
Jag skulle iallafall behöva storlek 42 på dom.

Tänk på oss som är big foots och gör större storlekar i skor som är små.
Lite smått ärligt så hade jag nog behövt 42 i vanliga skor också men 41 går.

Ska vi med stora fötter behöva köpa killskor då eller?

Tacka fan för converse som är stora i storlekarna.
Men converse är för varmt för mig på sommaren, jag behöver slip in.
Har inte lust att gå omkring med flipp flopp till allt, det passar inte.

Så i år bojkottar jag flipp flopp totalt.



Jaja, nog om det.
Väskan fick inte följa med hem men det fick därimot 4st nya sallisar :)
Ursöta allihopa, så jävla gulliga :)
Jag vill ha meeeer!



Men nu ska ja pallra mej utåt.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0