Måndag 30/6

Jag bara väntar på att allt skitsnack ska börja.
"det är så och så" "ditt och datt har hänt"

Jag vet själv hur det var när man var 14bast och bara ville förstöra.
Skillnaden är att jag alltid har lyckats.

Tillslut har jag alltid fått det jag alltid ville ha och nu tänker jag behålla honom.
Denna gången ska inget eller ingen få förstöra.
Varken jag själv eller någon annan.

Jag lägger all min viljestyrka (vilket inte är lite) och hela mig själv i detta nu.
Honey, du får all min tillit. För det förtjänar du.
Vi förtjänar varandra. Jag vet att vi är bra för varandra och att det ska vara vi.
Varför har vi annars aldrig kunnat släppa varandra helt?

Bevisade jag inte idag att jag vill bara jag kan?
att jag har ändrat mig?


Du är min framtid Alex.
Du är den där personen som man bara hittar en gång i livet,
Den som alltid kommer att följa med en inuti vad som ändå händer.

Det är dig som jag vill börja att bygga mitt liv med.


Älskar dig så oerhört mycket.


Kommentarer
Postat av: Mia

Glad jag blir :)

Ni är så himla fina ihop och passar varandra som handen i hansken. Lycka till!

kram

2008-07-01 @ 09:48:26
URL: http://tiszle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0