Onsdag förmiddag 4/6

Skolavslutning idag :)
Nu är det sommarlov för vissa och sommarjobb för mig.

Avslutningen var helt okej i år.
Först snacka vi lite skit, fick tillbaka arbeten och lekte en lek.
Arbetena som jag fick tillbaka va det bra betyg på, till och med vg+/mvg- :)

Leken vi lekte va heta stolen.
Klassen fick plats på 2st stolar.
Jag var livrädd när jag stog på armstöden.
Trodde att skiten skulle braka ihop :D

image151

Efter det så slutade vi i salen och skulle till aulan där dom visade bilder osv.
Det fanns ett kort när jag skulle klättra och så fanns det ett på mig och Jonas.
Jag kommer ihåg hur jävla arga vi va den dagen..

Nog om det.
Nu ska jag lägga mej ute och steka lite.
Får passa på medans man kan.
För förutom helgerna så kan jag inte göra det såhär tidigt fören den 21juli.

Så nu åker bikinin på.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0