Söndag 22/6

Idag är en dag som alla dagar.
Lite anorlunda på ett sätt bara..
Endast en tanke har irrat omkring i mitt huvud idag,
och jag tänker inte dela med mig av den.


Jag känner mej urkass för att jag inte bloggat och langat nyheter från mitt liv så bra på sistonde.
Men jag orkar inte.
Jag vill bara skriva som allt är som vanligt, det är ju förfan ett av mina vardagsnöjen.
Men även det har tagits ifrån mig, som allt annat.

Hur skulle jag kunna hålla på som vanligt när allt är upp och ner?
Mitt liv är så kaotiskt och oföresägbart så jag vet inte vad.
Jag vet inte enns om imorgon är imorgon.

Fast just imorgon kommer vara imorgon,
för imorgon ser jag fram i mot så mycket.
Kan knappt vänta och hjärtat går i 100 km / h

Samtidigt nervöst..
men imorgon är imorgon och idag är idag.
Nu måste man bara genomlida dagen idag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gumman!

Ibland sker det saker och man kan för sitt liv inte se någon ljusning..Men någonstans bortom alla molnen finns det. Hoppet och styrkan att resa sig upp och fortsätta kämpa. Vet inte vad du ska på imorgon men lycka till och se upp för fortbötningslappar. :) Tänk efter först och handla sedan!! Jag hittar alla koder och sånt på www.designadinblogg.se En jättebra sida! Ha det bäst. Kram

2008-06-22 @ 21:52:00
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0