Tisdag kväll 3/6

Vet att jag råkade skriva 2/1 igår.
Men jag orkar inte ändra.


Som ni har märkt så har jag inte skrivit så mkt på sistonde.
Men jag har inte haft någon ork.. Har verkligen bara tappa orden.
Tänkte att jag skulle uppdatera riktigt idag..


Har ju som sakt lanat hos Tobbe hela helgen.
Skit kul va det. MASSOR av rolig skämt osv.
Fan va lack man blev på Cs'et.
Ibland va ja fan bäst och ibland sög jag getballe a la helvete.

Haha somna först gjorde jag jämt :P
men det va ju tråkigt perioder och då blev jag så trött.
Skulle bara lägga mig i sängen en liiiiiten stund :P
Råka somna :P


Igår hände inget förutom min sista gura lektion och så "möte" hos Marie.
Lite tragiskt med att det va sista innan hösten.
Dom borde ha det på sommaren också, Jag menar det är då man måste sysselsättas.
Man kan ju iallafall få välja. Sen att man kanske inte kan hela sommaren pga semestrar osv.
Men jag tror att det hade varit vättigt med lektioner på sommaren ändå.

Mötet hos Marie innehöll Sommarjobbs snack.
Så jag slutar skolan imorgon och börjar jobba dagen efter.
Första dagen är bara halvdag pga Alex student. (och sannas osv.)

Så ända tills vecka 29 så ska jag stå i ett kök (typ)
Fixa frukost och luch osv. Fan va najs!
Passar mig som handen i hansken.

Glad som fan blev jag över jobbet då jag tjötat om just det stället i över 1 år.
Lika glad blev chefen för att jag tog det :)
Synd bara att jag har ett år kvar i skolan, annars hade jag blivit kvar där efter sommaren.
Ska försöka få det jobbet när jag är klar, under mitt sabbats år innan det blir viskadalen med madde.

Så nu blir det utlandet ändå, YEEES!
Sista minuten troligtvis. Har inte bestämt resort heller.
Jag hoppas fortfarande ismyg på Turkey.

Men han vill ju inte, så det får bli något som passar båda.
Fast jag är ju övertygad om att Alanya skulle passa honom perffa.

(Alanya, staden som ingen glömmer)


Nu ska jag skölja ut mitt hår,
Blonderar det idag igen :P Alla gula pigment ska bort.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0