100 fråger

1. Tre namn jag lyssnar till:

Vivi och så antagligen 2cp namn

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag kan va så elak

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
just nu mitt hår

4. Detta är jag rädd för:
mörker

5. Tre saker jag vill ha varje dag?;
omtanke,  sömn &  mat

6.Tre saker jag absolut inte kan göra:

Äta lever, blodpudding & en kött bit

7. Detta tycker jag om att göra:
Spela gura

8. Detta vill jag göra just nu:
Ligga ute i solen (men vart är den?)

9. Bästa känslan:
Fylla

10. Värsta känslan:
Ensamhet

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Omtänksamhet

12. Jag vill gifta mig:
Kanske

13. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Leva

14. Min käraste ägodel:
Dono.. Guran kanske?

15. Något jag vill ha i present:
Tungpiercing, tattoo & Money

16. Detta har jag på mig just nu:
täcke ;)

17. Favoritkläder:
Linne

18. Favoritdjur:
Alex ? ;)

19. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Rockers

20. Favoritlåt just nu:
antagligen någon metallica eller mötley

21. Roligaste ämne i skolan:
Jag gillar samhällskunskap

22. Tråkigaste ämne i skolan:
Svenska

23. Stjärntecken:
Väder

24. En bok jag gillar:
Eragon

25. En film jag älskar:
Mean Girls

26. Tv-program jag gillar:
2½ men

27. Favoritdoft:
Alex perfym

28. Detta äter jag gärna:
Sallad

29. Dricker jag gärna:
Cola, kaffe (om inte magkatterna hoppar för mycket)

30. Favoritgodis:
Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Kroatien me Alex i höst

32. Färg på dina ögon:
Blåa

33. Min längd:
runt 172

34. Kan du sjunga?
Alla kan, men hur låter de?

35. Jag spelar:
cool? xD

36. Person jag beundrar:
Mammi, hon e stark

37. Så här bor jag:
lägenhet

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Dom dör ju aldrig dom jävlarna

39. Det här tänder mig:
vet du så äre ett stort plus

40. Det här gör mig avtänd:
Telefoner

41. Favoritfärg:
Svart & röd

42. Favoritcitat:
?glöm igår lev idag och be för imorgon?

43. En hemlighet jag vet:
säger jag e så äre ju ingen hemlis längre?

44. Bästa present jag fått:
J

45. Senast köpta skiva:
Black album

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

deru

48. Udda förmåga/egenskap:
Klumparnas klumpiduns

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Kisse

50. Vad lyssnar du på just nu?
Kid Rock & Sheryl crow ? picture


51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Sovit å sova


52. Var är dina föräldrar födda?
sthlm å finland

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
kommer inte ihåg

54. Vilken är din favoritrestaurang?
mitt eget kök

55. När badade du i en pool senast?
vintras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
aaa

57. Hur många barn vill du ha?
o eller 12

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
techno å dylikt

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
ja

60. Vad har du för TV-kanaler
vanliga

61. Har du åkt moped någon gång?
Ojaaa

62. Har du busringt någon gång?
japp

63. Har du fått felparkeringsböter?
näää

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump ?
jag ska

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
turkey

66. Har du en egen trädgård?
nopp

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
Nemi å kalle

68. Kan du alla orden i nationalsången?
nästan

69. Badkar eller duschkabin?
badkar ^^

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
inte en aning

71. Favoritpizza?
capricosa utan skinka med kebabsås

72. Chips eller popcorn?
chips

73. Vilken hårfärg har du?
ljusbrun

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
näää?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nopp, bara skönhetstävlingslekar som liten

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
alex å räkan - tellus

78. Favoritchoklad?
Marabou

79. När röstade du senast?
Dono

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
längesen

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
ja, i dans osv

82. Är du bra på matlagning?
ja det skulle jag våga påstå

83. Klarar du att tanka själv?
japp

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
ne lurendrejerier a la helvete

85. Pepsi eller Coca Cola?
Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
mm

87. Vad var det senaste du handlade?
mat

88. Har du kräkts offentligt?
japp

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja lite

91. Har du ringt något betalnummer?
aaa, eller vad menas?

92. Kan man vara vän med sitt ex?
mm tyvärr

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Linda tror ja

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
haha Oja

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
inget?

96. Vad har du i din väska?
Massa onödigt skit

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
hahahahaaaahahahahah va? xD

98. Vad är du tacksam för idag?
Mycket

99. Var hittade du den här listan?
hos ngn jävel

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Skier jag i


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar :
ngt jag gillar med mig själv;
" Att jag kan va så elak "

ha ha, Rock n roll :P

2008-03-16 @ 14:11:45
Postat av: Marina

hahaha fan va goa svar, tog lång tid men e rolit å läsa. :)
tar denna listan till bdb babe

2008-03-16 @ 14:52:20
URL: http://mariinah.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0