and all i ever learn from love

Först: Jag vet att jag skrev happu. men jag orkar inte

Sen:
Jag får panik när jag ser mej i spegeln.
Orkar inte kolla där mer egentligen.

Folk tycker att jag har så lite egobilder nuförtiden.
Gissa varför? mitt hår!

JAG BLIR GALEN

Jag får helt ärligt panik.
jag brukar hålla på med det varje månad.
nu känner jag mej duktig.. hela 2 månader, snart

Jag vet inte vad jag vill me de..
ljust eller mörkt.

Ush



Är det kärlek när man känner en ständig närvaro av dig?
Kan man känna så mycket att det känns som ett tryck i bröstet ibland?
Är det normal att känna sej ensam bara du är borta en liten stund?

Jag kan inte svara på frågan "hur mycket älskar du mej?"
Inte bättre än:
Att jag inte vet vad jag ska skriva för att det finns så mycket jag vill säga,
men jag kan inte välja mellan allt. Kan lixom inte välja vilket som är bäst.

Men med dig är jag hel.


Det viktigaste för mej är att du trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0