Hold the line

Jag har inte skrivit på lääääänge nu.
har inte orkat faktiskt, finns ändå ingen tid typ.

Men om man nu ska jämför från förut.
Jag älskade att vakna varje dag och inte veta vad jag skulle göra,
att inte känna mej binden till något lixom.
Det va så jag föreställde mig mitt liv inom dom närmaste åren faktiskt och det va så jag ville ha det också.

Nu är det helt tvärt om.
Nu vaknar jag och bara känner sammanhörighet med den som ligger brevid.
Och är nöjd som det är. Jag känner inget behov av att supa mej dyngrak varje dag typ.
Visst jag saknar allt röjj. Men jag trivs så jävla bra i han armar.

Jag vet att ni tycker att jag har blivit tråkig.

Men vad fan, vart är det meningen att jag ska röjja egentligen?
När alla andra får gå in på krogen..


Och gud vad jag ångrar att jag bojkottade Elmia.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0