It's not in the way that you hold me

När Sanna fick höra att rabarberpaj var inblandat så kom hon :)
Jag kan alltid lita på mina bakverk ^^ Haha

Tyvärr va det inte så lyckat,
Hittade bara 4st lägenhetshotell i hela Kroatien som innehöll pool också.
Och som vanligt så dög dom knappt för kräsna Vivi. *suck*

Fanns 1 hotell som jag hade velat åka till i den staden jag vill till, Split
Men palla slänga ut strax över 20.000 för 2personer.



Så vårat resemål är just nu lite hemligt ;
D
Självklart vägrar Alex att åka till u n d e r b a r a Turkiet.
Och jag vägrar att åka till Grekland, absolut om det är Rhodos eller något sånt skit :P
Vi får helt enkelt se vem som ger med sej.

För en gångs skull kanske det är jag? Han gav ju med sej när det gällde Kroatien ju..

Anledningen till att det måste vara lägenhetshotell och pool är för att jag är så kräsen och gillar inte havet, Måste kunna laga min egen mat.


Aja, det löser sej så småningom. Det gör det alltid..
Och för övrigt så har jag shoppat idag & igår :)
Har blivit blixt förälskad i dom här shortsen ->



Så häromdagen så såg jag ett sånt här linne på någons bilddagbok när jag "slumpade" för en gångs skull & blev stört kär och så fick jag syn på det på Gina idag och bara kännde att "Det ska jag ha!!!"


Och så hittade jag 2st ap-snygga shoes också! Lyckorus känner jag eftersom jag aldrig hittar grejer som sitter så-jävla-bra som domma grejerna har gjort, allihopa!

Och

Absolut skor har jag problem med, Yeah nu jävlar längtar jag till 12-13de April!

Hoppas att jag får en Tungpiercing & en Tattoo när jag fyllar år ;D
Är sååå sugen på en ny tattoo, men känner att jag inte har råd att ta mej råd till de.
Om ni fattar vad jag menar..

Tungpiercing har jag velat ha i mååånga år, den enda piercingen som jag inte har fått ta..
"Det är ett sånt riskfylltställe"

Man kan ju tycka att hon har kunnat att ge med sej tidigare eftersom hon ändå vet att jag gör det såfort jag är 18.


Och på tal om shoes föresten!
Tror ni att mina Converse klackisar blev hittade i USA eller?

Neee! Alex morbror hittade inga.. Jag blev lite ledsen i ögat faktiskt..
Jag tycker att dom är så fucking D-e-l-i-c-i-u-s-e sörrö!
Vill verkligen ha dom, "Ge mej dom och jag är din för evigt" typ.


Föresten har jag nämnt att jag har tagit ut min hårförlängning?
Mitt hår har blivit relativt långt faktiskt och rätt o-sletet för den delen också.
Yeah, gött! Visserligen saknar jag långt hår, men va fan. måste låta de va..
Och duktig som jag är så låter jag det också :)


Men nu ska jag kolla upp från dataskärmen och kolla scrubs i väntan på min älskade :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Bänäna

Palla ha receptionen 600 meter från hotellet och stranden 200 meter???? vet inte rikigt vem som byggde det hotellet asså, säkert någon riktigt trög jävel asså hahahaah.. me love u and your rabarerpaj.. ångrade minsann lite i natt att jag inte tog med mig en bit. :) call u to later to day when I go up. Love, Sex and rock n' roll honey!
/Doris

2008-03-27 @ 08:21:52
URL: http://saannalicious.blogg.se
Postat av: Extine

Såna där shorts e fan hett vivi ;)

2008-03-29 @ 14:55:02
URL: http://extine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0